Hypalon tubes op druk houden tijdens lijmen??

Polyester, Hypalon, PVC, bekleding, verf en ander materiaal, technisch en reiniging

Goedemiddag!

Waarschijnlijk is deze vraag al vele malen gesteld maar via de zoekfunctie kon ik het niet vinden ... :whack:

Ik ga wat plakwerk verrichten aan mijn hypalon tubes, kan ik ze tijdens het plakken gewoon op druk laten? Iets leeg laten lopen? Volgens mij niet helemaal laten leeglopen vooraf, toch?

Alvast hartelijk dank voor de tips!! : :thnx

Groeten,

Rob.
Avatar gebruiker
R. Drenth
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo 23 okt 2019, 09:08
Woonplaats: Leeuwarden
Rib: Capelli Raid 750
Motor: Yamaha 250 pk 4 takt
GPS snelheid: 87



zo hard als mogelijk is, overdrukventielen moeten open gaan.
Met vriendelijke groet

Ron.
Avatar gebruiker
neanderthaler
 
Berichten: 3897
Geregistreerd: di 17 nov 2009, 21:00
Rib: Osprey Lynx 26
Motor: Merc 225 optimax
Propeller: Enertia 21 p
GPS snelheid: 98.5 km



Ah, ok. Beetje late reactie. Maar intussen heb ik de klus geklaard met inderdaad vrij hard opgeblazen tubes!
Avatar gebruiker
R. Drenth
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo 23 okt 2019, 09:08
Woonplaats: Leeuwarden
Rib: Capelli Raid 750
Motor: Yamaha 250 pk 4 takt
GPS snelheid: 87



Keer terug naar Materialen & reiniging

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten