LED trailerbalk waterdicht

GPS, Marifoons, Fishfinders, Laptop, Kaartplotters, Bekabeling, Accu, Communicatie en Gadgets!
Re: LED trailerbalk waterdicht
zo 20 feb 2022, 22:16

Elektrische lier
3x boatbuckle
Waterdichte vaste led achterlichten
Lange alu loopplank

En je bent de snelste vd helling
een leven zonder boot zuigt
MaartenR

Rib: Brig Eagle 6.7
Motor: Mercury 225pk v6
Propeller: RVS 20p enertia
GPS snelheid: 90

ma 21 feb 2022, 00:05

MaartenR schreef:Kabel is vaak zolang dat ie bij de dissel zit, 5m dus die is dan per def waterdicht.
Had in men eerste versie stekkers op de lamp maar dat gaat op dennduur ook rotten.
Heb nu de pega versie niet opklapbaar is me niet nodig. Die versie was 550,-
Lamp mag 1mtr voor de motor/achterkant boot zitten. Dus datbis vaak bijna op de trailer, beetje nummerbord naar buiten en je hoeft niets te doen bij op en af varen. Probeer eigenlijk altijd zoveel mogelijk gedoe te vermijden, klappen, touwtjes en lieren etc gedoe.
Trek em elwktrisch erop, twee buckle achterop automatisch erop en in 2min ban de helling af.

Zal even foto zoeken

Even een andere vraag Maarten. Ik zie dat je de boot vastzet op de trailer met een spanband onder het zwemplateau. Is die bevestiging stevig genoeg om de boot op zijn plek te houden? Ik maak de haak van de spanband vast aan de hijsogen, ter hoogte van de spiegel aan de binnenkant. Jouw oplossing lijkt mij handiger.
gr. Eric
HES

Rib: BRIG Eagle 645
Motor: HONDA 225 PK V6

ma 21 feb 2022, 02:45

Ik heb onder die zitplanken twee ogen gemaakt net zo sterk als de hijsogen. Precies zodat de spanbanden goed zitten en ik ze snel kan aanhaken. Ik probeer en pas alles altijd soort van op maat of naar mijn zin aan. Kan zelf alles miggen tiggen alu of rvs dus als ik het in men hoofd heb maak ik het . Je ziet ze net niet maar je snapt het wel denk ik.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
MaartenR

ma 21 feb 2022, 20:45

MaartenR schreef:Wat een feest, zondag gevaren en aankomen bij de helling, alleen 3 boat buckels los klikken en erin rijden. En eruit is een nog groter feest 3 x aanhaken en klaar. Tis ook veel fijner dat je gemakkelijk bij de achterkant van je boot kan komen om er even een lap doorheen te halen zonder je enkels op te halen. en geen kabels meer die heb ik achter door de buizen laten lopen.

Moet nog twee upgrades maken, over de rand van het RVS een rubber U profiel duwen zodat mocht je er iets naast sturen er geen beschadiging komt en een RVS beugel in de bracket maken zodat de motor daar op kan leunen met transport. Heb em nu gewoon op de cilinder maar maak even een systeem van rond 10mm dat in de gaten van de bracket past en op de motor.

Zou je mij kunnen aangeven wat het merk van de lampen is en hoe de kabels waterdicht aan de lampen zijn bevestigd
Hartelijke groet Tonny
racingtony

Rib: Ribeye 4 m alumin
Motor: Suzuki DF25 4-takt
Propeller: pitch 13
GPS snelheid: 49

ma 21 feb 2022, 21:43

De std set van pega, uit men hoofd met waterdichte stekker in de kabel. Dacht 550,- incl btw. Dubbel en dwars waard.
MaartenR

za 25 jun 2022, 21:04

MaartenR schreef:Elektrische lier
3x boatbuckle
Waterdichte vaste led achterlichten
Lange alu loopplank

En je bent de snelste vd helling

Ik weet het. Met een draadloze afstandsbediening op de lier gaat ‘t nog sneller. Echt fijn!
If you obey all the rules you miss all the fun...
Danneman

Rib: Roughneck 636 Black
Motor: Suzuki DF200ATX
GPS snelheid: 100+

Vorige

Keer terug naar Apparaten, Bekabeling, Instrumenten en elektriciteit

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten