Narwhal Rib WB-450 60pk Yamaha inclusief trailer

RIB te koop? Zelf een advertentie geplaatst? Op zoek naar iets speciaals? Post het hier. (niet commercieel)

Hallo iedereen,

Bij deze zet ik mijn rib hier ook even te koop zie de marktplaats link voor foto's: https://link.marktplaats.nl/m1712131839

Nog even voor de duidelijkheid de boot is geplakt met behulp van jullie forum leden!

Advertentie tekst:

Te koop: Narwhal WB-450 vaarklaar

WB staat voor werkboot is dus steviger uitgevoerd als een normale plezier rib. Het materiaal van de tubes is ook een stuk dikker.

Motor is een 60 pk Yamaha 2-takt uit 2001 een van de laatste versies. Met Powertrim, elektrische start, en Yamaha tachograaf. Stand urenteller staat op bijna 560uur zeer nette motor ik ben de 3de eigenaar. Motor is altijd onderhouden geweest bij JV Bootservice. Motor heeft van de winter netjes onderhoud gehad. Rvs schroef. Motor is altijd met zoet water gespoeld na varen ook bij vorige eigenaren.

Trailer is een Harbeck trailer met allemaal nieuwe rollen en nieuwe boegsteun. Lagers van de trailer zijn 2jaar geleden vervangen banden zijn ook nog goed. Op de trailer zit een slot gemonteerd zodat deze niet zomaar los gekoppeld kan worden van de auto.

De boot is in nette staat heeft wel 1plakker zoals op de laatste foto is te zien (niet zichtbaar als deze in het water ligt) is professioneel geplakt! En luchtdicht. Geen kiel beschadigingen. De opbouw is van een valiant bankje en stuurconsole.

Loopt +- 70km/uur en met z’n 3en 65km/uur

Gewicht:
Boot 188kg
Motor 100kg
Trailer 145kg
Mag met kleine auto getrokken worden.

Laatste jaar vervangen:

- Stuur
- Bilgepomp
- accu
- aflaat stop
- slurf
- motorslot

Reden verkoop is dat ik een andere boot gekocht heb maatje groter.

Prijs is inclusief boot, motor, trailer en toebehoren. Aanpikken en varen maar!
Djowie

Rib: Narwhal WB-450
Motor: Yamaha 60pk 2-takt
Propeller: 17 pitch
GPS snelheid: 69

Keer terug naar Te koop aangeboden & Te koop gezocht

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast