Diegene die mij persoonlijk kennen zullen het tussen de regels inmiddels wel hebben gelezen

Ik ben vanaf heden eigenaar en rechthebbende van Alle osprey Hardnose models, dat wil zeggen de Lynx in alle maten, de seaharrier in alle maten ,de eagle in alle maten en de sparrowhawk in alle maten
Lynx
Seaharrier
Eagle
Sparrowhawk
De mallen komen ook naar Nederland en ik ga ze bouwen.
BMC Kris de Raath blijft de OSPREY softnose modellen voeren, en is ook eigenaar van het merk
Daaronder vallen alle vipers en vipermax modellen.
Alles blijft osprey heten met bijbehorende logo's.
Reden hiervoor , ben altijd gek geweest op deze boten, en wil niet dat ze van de markt verdwijnen na brexit.
Gaat nog erg veel werk aan vooraf wat betreft CE keurmerk voor Europese markt, deze staan nu op Brits CE keurmerk.
Ed van Nionwatersport Raamsdonksveer, wordt de enigste Nederlandse dealer.
Ik wil voor zover CE keurmerk dit toelaat custom gaan bouwen, dus geen stock boten, keuze in kleuren en afwerking.
Ook het lamineer proces gaan we voor de nieuwste materialen, zo licht mogelijk bouwen ivm trekvermogen van de huidige auto's.
Ben daar inmiddels met leverancier romarvoss al geruime tijd mee in overleg en aan het testen, we willen minimaal dezelfde kwaliteit maar liefst nog sterker.
Ook zijn we aan het kijken of we absoluut kunststof kunnen werken, dus geen aan rotting onderheven producten.
Dit geld voor alle benodigde materialen dus ook de harsen.
Zodra de mallen in mijn werkplaats liggen ga ik definitief plannen ontwerpen
Ik hou jullie op de hoogte wat betreft ontwikkelingen.
Mocht je de voortgang willen volgen, lees het topic op sportbotenforum.
https://www.sportbotenforum.nl/topic/19 ... nederland/
@ SkiRon, Wil jij mochten er belangrijke dingen worden vermeld en ik vergeet ze te plaatsen hierheen copieren.