Zodiac Classic gestolen in Utrecht

Is er onverhoopt iets van je gestolen, of wil je een melding maken, laat je hier horen! Meer mensen die het weten, meer kans op slagen!

In de nacht van 22 op 23 juli is mijn Zodiac Classic (3 mtr.) gestolen van de aanlegplaats aan de Vecht in Utrecht, niet ver van de Weerdsluis. Het gaat niet om een RIB, maar om een (oude) Classic. Het ding is rood met zwart en heeft een houten vlonderbodem en spiegel (beiden zwart)
Opvallend is de witte siliconenkit op en rondom de zwarte spiegel waarmee de vorige eigenaar nogal provisorisch heeft geprobeerd het ding te repareren. Op bijgevoegde foto is een buitenboordmotor van Yamaha te zien. Die is NIET gestolen. Het kan dus zijn dat mijn oude Zodiac nu met een ANDERE buitenboordmotor rondvaart.
Als je 'm ziet, maak dan foto's (!!!) en bel de politie. Er is aangifte gedaan van de diefstal. Ga niet zelf met de boefjes op de vuist (hoe verleidelijk dat ook moge zijn). Laat de politie maar actie ondernemen. Bel, naast de politie, ook mij even (030-2712689) s.v.p.
Hartelijk dank allemaal! :yes
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Ribsport0814

Rib: Zodiac
Motor: Yamaha 4pk 2-takt

Keer terug naar Gestolen boten en delen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast