Rib Gestolen + Bende actief omgeving Roermond!

Is er onverhoopt iets van je gestolen, of wil je een melding maken, laat je hier horen! Meer mensen die het weten, meer kans op slagen!

Beste vrienden van dit forum,

Ik heb 2 dingen die ik graag met jullie wil delen;

1) Eergisternacht (de nacht van 8 - 9 juni) is bij een vriend van mij zijn Rib + motor + trailer gestolen van zijn oprit, in een rustige wijk in Roermond. (zie foto's)
De trailer had een trailerslot, wat vermoedelijk is doorgeslepen. Op de motor zat ook nog een motorslot.
De complete set is op brutale wijze meegenomen door de criminelen.
Mochten jullie iets horen of zien dan zou ik het zeer waarderen als jullie dit met mij zouden delen.

Het gaat om:
* een witte Suzumar Rib met blauwe accenten van 3,5 meter. Registratieteken: 40-64-YV
* een Suzuki motor 15PK 4takt, bouwjaar 2010 (ongeveer)
* een trailer van het merk Atlanta
(zie foto's in de bijlage)

2) Hierdoor ben ik gaan informeren bij de haven van Asselt (ook omgeving Roermond).
De havenmeester vertelde mij dat in diezelfde nacht (van 8 - 9 juni) 6 tot 8 buitenboordmotoren zijn gestolen, allen 4takt. Dit op zeer sluwe wijze door het bouwen van een loopbrug, om vervolgens de haven binnen te komen en alle goede 4takt buitenboordmotoren mee te nemen.
In de omgeving van Roermond/ Maasplassen lijkt het er dus op dat er een bende actief is, ik wil jullie waarschuwen om in deze omgeving uw Rib/boot goed te beveiligen en alle mogelijke voorzorgsmaatregelen te treffen!

Dank voor jullie aandacht.

Vriendelijke groet,
Raffa
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
raffa

yep bekend fenomeen, vorig jaar is hier in muiderzand ook een bende actief geweest, staartstukken gejat, gewoon gedemonteerd, gasten werken gewoon op bestelling....
Ayrton Senna; if you're still in control, you're not going fast enough.
FILMPJES!
SkiRon
Beheerder

Rib: Roughneck 636 VFI
Motor: Yamaha F200GETX
Propeller: Enertia/Cleaver 21P
GPS snelheid: 101 km/h

Pff te bizar voor woorden. Mensen kunnen niet van andermans spullen afblijven, diep en diep triest..
raffa

sterkte met je verlies
stephan

Rib: bernico R7 7,5meter
Motor: mercury xs300 x 2
GPS snelheid: 154

Keer terug naar Gestolen boten en delen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten