Turbo-Swing topic

Tips en truuks, materiaal en benodigdheden.
Re: Turbo-Swing topic
do 17 mei 2018, 22:10

Zou graag een radar beugel hebben maar als ik de prijzen zo eens bekijk... hmm
O.stijn.o

do 19 jul 2018, 20:21

Hey jongens ik kwam toevallig terug bij dit topic en zag dat er vragen waren over de papieren waar die waren.
ik heb een hele lange tijd geleden gedacht om de turbo swing te maken doormiddel van de tekeningen en heb hiervoor contact gehad met lvh.
Echter was hij op dat moment druk en zat op het water. dus er was wat tijd overheen gegaan ik had het eigenlijk al uit mijn hoofd gezet en was het al vergeten totdat ik denk ( 2 / 3 maanden ? ) een pakketje binnenkwam natuurlijk vanuit mijn kant de vraag ? wat is dit.
het waren de bouwtekeningen voor de turboswing !! Thanks lvh !! ik ben er nog mee bezig alleen heb ze gekopieerd dus als ik er iemand blij mee kan maken stuur me even een pm als je ze zou willen ontvangen !

mvg Djah
djah

Rib: lodestar by lomac 5
Motor: 75 pk mercury 4 takt
Propeller: 3blads
GPS snelheid: 71

di 30 okt 2018, 09:09

Hoi Leon, We hebben net vorige week ook een RIB gekocht, een joker 540, te gek. Voor het waterskiën zouden we ook een turboswing willen hebben. Mijn zoon kan RVS lassen dus dat is een goed begin. Heb ik goed begrepen dat jij tekeningen hebt? Zou top zijn als je ons aan een kopie kan helpen.
Djoker540

Rib: Joker540
Motor: Yamaha 100 4-takt

Vorige

Keer terug naar Wakeboarden, Funtubing en Waterskieën