Turbo-Swing topic
-
- BerichtenCOLON 74
- GeregistreerdCOLON 05 Aug 2017, 20:12
Re: Turbo-Swing topic
Zou graag een radar beugel hebben maar als ik de prijzen zo eens bekijk... hmm
-
- BerichtenCOLON 134
- GeregistreerdCOLON 23 Sep 2015, 02:26
- WoonplaatsCOLON denbosch
Hey jongens ik kwam toevallig terug bij dit topic en zag dat er vragen waren over de papieren waar die waren.
ik heb een hele lange tijd geleden gedacht om de turbo swing te maken doormiddel van de tekeningen en heb hiervoor contact gehad met lvh.
Echter was hij op dat moment druk en zat op het water. dus er was wat tijd overheen gegaan ik had het eigenlijk al uit mijn hoofd gezet en was het al vergeten totdat ik denk ( 2 / 3 maanden ? ) een pakketje binnenkwam natuurlijk vanuit mijn kant de vraag ? wat is dit.
het waren de bouwtekeningen voor de turboswing !! Thanks lvh !! ik ben er nog mee bezig alleen heb ze gekopieerd dus als ik er iemand blij mee kan maken stuur me even een pm als je ze zou willen ontvangen !
mvg Djah
ik heb een hele lange tijd geleden gedacht om de turbo swing te maken doormiddel van de tekeningen en heb hiervoor contact gehad met lvh.
Echter was hij op dat moment druk en zat op het water. dus er was wat tijd overheen gegaan ik had het eigenlijk al uit mijn hoofd gezet en was het al vergeten totdat ik denk ( 2 / 3 maanden ? ) een pakketje binnenkwam natuurlijk vanuit mijn kant de vraag ? wat is dit.
het waren de bouwtekeningen voor de turboswing !! Thanks lvh !! ik ben er nog mee bezig alleen heb ze gekopieerd dus als ik er iemand blij mee kan maken stuur me even een pm als je ze zou willen ontvangen !
mvg Djah
-
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 30 Okt 2018, 08:38
Hoi Leon, We hebben net vorige week ook een RIB gekocht, een joker 540, te gek. Voor het waterskiën zouden we ook een turboswing willen hebben. Mijn zoon kan RVS lassen dus dat is een goed begin. Heb ik goed begrepen dat jij tekeningen hebt? Zou top zijn als je ons aan een kopie kan helpen.
-
- BerichtenCOLON 99
- GeregistreerdCOLON 10 Sep 2017, 12:45
- WoonplaatsCOLON Waskemeer
Voor mensen die nog interesse hebben in tekeningen van de Turbo swing.....
Ik ben er druk mee bezig. Gister avond de tekeningen in 3D gemaakt volgens een XL model.
Komende week waarschijnlijk beginnen met de productie er van.
Ik ben er druk mee bezig. Gister avond de tekeningen in 3D gemaakt volgens een XL model.
Komende week waarschijnlijk beginnen met de productie er van.
-
- BerichtenCOLON 73
- GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2009, 19:51
zeker geintresseerd ik wacht t af
-
- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 17:56
Ik ben ook zeker geinteresseerd!
- neanderthaler
- BerichtenCOLON 3936
- GeregistreerdCOLON 17 Nov 2009, 20:00
- CONTACTCOLON
Hou jij er wel rekening mee dat als je deze gaat verkopen dat je in geval van een schade of ongeval niet verzekerd bent, mensen hangen met hun leven of met een boot aan deze beugels.
Je blijft verantwoordelijk voor je product.

Je blijft verantwoordelijk voor je product.
Met vriendelijke groet
Ron.
Ron.
-
- BerichtenCOLON 99
- GeregistreerdCOLON 10 Sep 2017, 12:45
- WoonplaatsCOLON Waskemeer
Ron, tnx voor het meedenken maar het is niet mijn intentie die dingen te verkopen. Ik heb alleen een tekening gemaakt en die ga ik produceren voor mezelf. Wat anderen met mijn tekening doen is hun eigen risico. 

- neanderthaler
- BerichtenCOLON 3936
- GeregistreerdCOLON 17 Nov 2009, 20:00
- CONTACTCOLON
-
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 18 Jan 2022, 10:57
heeft iemand nog deze tekeningen. ik zou er ook graag een zelf maken.
-
- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON 20 Okt 2022, 22:20
Voor degenen die hem zelf gemaakt hebben. welke pulley maat hoort er bij een turboswing xl? ik zag namelijk een 28mm en een 30mm en een 33mm. en welke dikte buis hoort daar dan bij?