Rib van mijn zwager komt te koop!

RIB te koop? Zelf een advertentie geplaatst? Op zoek naar iets speciaals? Post het hier. (niet commercieel)

Voor de echte golvenstampers; mijn zwager heeft na lang wikken en wegen besloten zijn rib te verkopen. Ik dacht hier eerst eens vragen of er interesse is, hij staat nog nergens te koop. Mijn zwager zou het waarderen als hij naar een liefhebber gaat!
AF78C0B4-9153-48C9-8779-777B4866CAE5.jpeg

Het is een DSB rib met aluminium hull. Deze ribs worden gebruikt in de offshore en door kustwachten ed. Hypalon tubes. 115 pk Mercury tweetakt saltwater uitvoering. Er zijn een paar kleine aandachtspunten, word aan gewerkt ( eventueel door de nieuwe eigenaar) De bodem is vervangen door 4 mm aluminium, zeer degelijk en netjes gedaan.

We zijn er gisteravond mee op pad geweest, vaart super. Top nu rond de 80 kmh maar met een andere schroef zal dat nog een stuk sneller kunnen.

Voor meer info even appen of bellen, 0611713604. Vraagprijs 9500. Verwacht geen concoursboot maar een degelijke rib waar je lekker mee over de golven kan stampen!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan...
JVonk

Rib: Valiant V400
Motor: Mercury 40pk 2-takt
Propeller: 10.3x13p 4 blads ALU
GPS snelheid: 53 km/h

Keer terug naar Te koop aangeboden & Te koop gezocht

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten